Bildfritt meddelande


Går det att skapa ett seriöst, trovärdigt och samtidigt roligt blogginlägg, till trots avsaknaden av bilder? Det och mycket mer i min efterlängtade "come back"

Ja, ni är väl många där ute som undrar vad som hände efteråt! Efter Martin+katt:s nedgång och fall.
Egentligen handlar det väl inte om något uttalat fall. Mer en bristande vilja att exponera sig inför tusentals och åter tusentals "fans" och övrigt löst folk. Men, man kan ju ångra sig. Hur många gåner har inte Peter forsberg gjort come back i rampljuset? Inte för att just han har lyckats så bra. Men det behöver ju rimligtvis inte betyda att jag inte kan göra något annat av min come back! Dagens sanning?

Jaha, nog om mitt återträdande till tronen som sveriges bästa, roligaste och mest missförstådda bloggare. Nu ska det handla om något helt annat!


Jag har hunnit att fylla 28 sedan vi senaste sågs. Jag fyller dessutom 29 år i höst! Bara för att jävlas med er kan jag meddela att jag är i toppform, lever på proteindrinkar, ser minst 4 teaterrevyer i veckan, fikar minst 3 gånger i veckan, skrattar friskt åt människor som faller-på-film-episoder, med mera med mera.

Tyvärr är det inte första april längre; men det var ett skämt om det var någon som inte förstod. :)

På återhörande!

Obetydliga djur

Och bara för att jävlas lite extra så bifogar jag en fin liten bild på några obetydliga djur:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0