RE: Reklamblogg

Jag råkade just spilla ut ett glas fullt av det goda och gosiga vinet "Gosa" efter en smärre incident. Både glas och vin och därmed anses som förverkade. Och allt detta på första semesterdagen (har semester fredag-måndag) Grrr....


Nu undrar jag följande: om det här hade varit en gammal hederlig modeblogg eller dylikt, hade då Apricot, Stockholm (som importerat vinet till sverige) genast skickat mig 25 nya Bag-in-boxes då?


Och sen undrar jag om Apricot, Stockholm i så fall skulle brytt sig om att 6823 personer av mina sju tusen läsare hatar mig och tycker att jag är korkad? Är det oviktigt i sammanhanget?


Marknadsdirektören väger för och emot: "Hmmm, å ena sidan enormt många läsare, å andra sidan bli förknippad med en idiot. Plus ett minus ett är - noll?"

 

Dagens samhälle bjuder på för många valmöjligheter!!!

 

 

INGEN BILD IDAG!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0